החיים בלי בובליל


האח התקשורתי הגדול יצר כאן שלוש מפלגות חדשות ועכשוויות מאד.

א. מפלגת  בובליל. ב. סיעת מתנגדי הבובלי-וויזיה. ג. אלה שהם (כמו שי גולדן ברשימה המבשרת חיבור חדש של "הארץ" לרייטינג) בעד צריכת בובליל כזכות אינטלקטואלית ונגד הפוזה האליטיסטית-מלומדת-עליק מטעם עצמה של מבקרי התכנית.

ראיתי וידיאו-קליפ אחד של הבובליל – הספיק לי. אני מעדיף את האינטרנט על הטלוויזיה כמקור לצריכת חדשות מפני שהוא זמין לי בעיתוי שאני רוצה ואינו פולש לי בקולות מתלהמים של כתבנו במקום הארוע היישר  לחלל המגורים.

כיבדתי את עצמי בפטור מתכניות שעשועים-ריאלטי והמסך הקטן טוב לי בעיקר לסרטים שסומנו מראש כשווים בצפייה– ללא שיטוט שלט.

לכאורה, הייתי יכול לקבוע כי אני נהנה מחיים בלי בובליל.

כן – אבל.

 הוא מגיע אלי דרך כתבות און ליין. הן מבשרות לי שאם אינני יודע בובליל מיהו אני מנתק את עצמי מן המיין-סטריט (וסטרים) של התרבות הישראלית העכשווית.

חמור מכך, אני עלול להיקלע שלא בטובתי לשיחה קטנה לפני דיון מלומד על "תוצאות הבחירות לנשיאות ארה"ב על מפת האינטרסים במזרח התיכון" או "הדרך האחראית לטיפול בימין הקיצוני באירופה" –  ובה אשאל בובליל או שפרה.

אני אצטרך לומר משהו שישמע מעודכן, סונט ועם מבט- על חברתי. בובליל כתופעה רב תרבותית מאחדת מדורת שבט. משהו כזה.

אלא שיש מידה של סיכון מבוקר בהבעת דעה על נושא שאינני בקי בו. כבר שאלו אותי מה דעתי על ההערה הסקסיסטית של בובליל שרק שפרה אמרה שהיא נוראה – ואני לא ידעתי מה הוא אמר ומה להשיב.

ולא פחות מביך: מערכת היחסים שלי עם המוכרות החביבות ב"מיסטר זול" השכונתי עלולה להיקלע למשבר. זאת מאחר ואני נוהג מדי פעם לגלגל שם ליד הקופות שיחה קטנה אחרי שאני מוותר באחת על כל המבצעים. שואלים אותי אם ראיתי בובליל. אני שב וטוען בעקשנות  שלא.

זה לא נשמע טוב. זה לא נשמע אמין. זה נשמע מנותק. אני עלול להיות מועמד להדחה.

עוד יותר גרוע: אשה אחת שאני מעריך אמרה לי שהיא נדלקה על אינה ברוורמן ואני לא ידעתי על מה היא מדברת.

חייבת להיות נקודת מפגש כלשהי ביני לבין בובליל. אני צופה מספר תרחישים שיכולים לאפשר זאת.

א. הוא יקבל פינה ברשת ב' לאחר שהסידרה תרד.

ב. הוא יקבל פינה ברשת א'. (יש דבר כזה).

ג. הוא יצורף לסיעת השמאל המורחבת כדי להוכיח שהיא מחוברת לשטח כאן ועכשיו.  

ד. הוא יודיע שהוא מתמודד על מקום בסיעת הליכוד (ואם לא יקבלו ילך לקדימה).

ה. מבחר קטעי בוביל ישודרו לאחר עריכה ב"אוזן השלישית" שאני מנוי על סרטיה ב"הוט"-  על תקן של יצירה ישראלית מקורית- עכשווית.

עד אז – החיים נמשכים.

 בלי בובליל.

והם יפים.

רגע. עידכון אחרון.

 מה קורה לעינב בובליל?

מדוע (שתהיה בריאה) התעלפה?

חייב לדעת.

 

 

 

0 Responses to “החיים בלי בובליל”



  1. להגיב

להשאיר תגובה

