טירונות וורדפרס או – THE NEW LOOK


האנשים והנשים של רשימות שיגרו אותנו לטירונות וורדפרס. גלויה מבסיס הטירונים: יש אפשרויות עיצוב ומגע אישי בעריכה. לא פחות מפלטפורמות מתקדמות וידידותיות מאד כגון זאת של קפה דה מרקר למשל.

השפע של יכולות בחירה – מאתגר.

בסופו של חשבון זה לא הלוק – אלה הן המילים. ועדיין – התהליך של התוודעות לשילובים וצירופים של טכסט וצילומים – מהנה.

מתוך אינסוף אפשרויותזאת הבחירה – נכון לעכשיו.

 עצות – ביקורת מה-זה-בונה וטיפים יתקבלו בברכה.

14 Responses to “טירונות וורדפרס או – THE NEW LOOK”


  1. 1 גיל 26 בדצמבר 2009 ב- 8:35 pm

    כן, אני יודע שאפשר לפתוח בלוג חדש בוורדפרס ומאוחר יותר להעביר אליו את תכני הבלוג הנוכחי (לא בהכרח אפשרי עם בלוגים אחרים). לא שאני חושב שזה מסובך לפתוח בלוג, אבל אני מעדיף לעבור במכה אחת עם כל התכנים הקיימים מאשר לפתוח בלוג חדש ומי יודע מתי באמת יהיה המעבר. עקרונית, אני אישית לא מבין למה אנשים פותחים ומתחזקים יותר מבלוג אחד. נראה לי שזה מבלבל את הקוראים.

    חוץ מזה, אני מקנא מראש בעיצוב של מיכל (השנייה) שיהיה. הלוואי עליי עשירית מהכישרון שלה.

  2. 3 גלעד סרי לוי 26 בדצמבר 2009 ב- 5:59 pm

    כמה הערות (לצורה – לא לתוכן המאמר)
    כדאי לך לעשות שימוש באופציות הנוספות שוורדפרס מציע. כלומר – תגיות, קטגוריות, חיפוש לפי תאריך וכו,. זה מסייע להתמצא בבלוג
    הפונט, בניגוד למה שכתבו קודמי יצא אצלי גדול מדי

    ועוד עצה- לכל מי שמשתמש בוורדפרס כדאי להתקין את "כתבן" מסדרת ווינדוז לייב של מיקרוסופט. זו תוכנה חינמית שמאפשרת לך לעבוד במחשב ואז להעלות לרשת את הכל ביחד.

    בהצלחה

  3. 4 מיכל 26 בדצמבר 2009 ב- 2:32 pm

    ראשית תתחדש – מראה בוגר ונקי.

    הבהרה: מיכל שבתגובה שמעלי היא לא אני. מאחר ואני מבינה שגם העיסוק וגם השם יכולים להטעות (אם כי ההתנסחות לא), אני מבהירה, רק ליתר ביטחון.

    בהצלחה ב'דירה' החדשה. אישית, כשאני כותבת על עצמי אני משתמשת בגוף ראשון, אבל גם הכתיבה בגוף שלישי מאוד מקובלת. זה יותר ענין של אופי.

    גיל – הבנתי, כנראה בשונה ממך, שכותבי רשימות מוזמנים לפתוח בלוגים ברחבי הרשת, והמעבר המסודר כולל ערכת עיצוב, למעוניינים להשאר עם העיצוב הקיים ברשימות, וכ"כ אפשרות להעברת כל תכני הבלוג הקיימים (ועבור חלקנו זה המון תוכן) למקום החדש. כ"כ אמור להיות קישור ישיר מהכתובת הקיימת לכתובת החדשה.
    זה אומר שמי שקורא את חיים שיבי כיום, ויחפש את הפוסטים שלו בכתובת שהוא מכיר בעוד שנה למשל, יגיע לכתובתו החדשה באופן ישיר.

    וחיים, שוב: ברכות, ותתחדש

  4. 5 מיכל 26 בדצמבר 2009 ב- 2:00 pm

    בתור מעצבת במקצועי אני גם ממליצה לך לשים לב לכותרת הגדולה שיושבת על השחור והמשנית שהיא קטנה מידי. התמונה מצויינת, פשוט ככה, מחייך אלינו ישר בעיניים. גם את הפונט של הטקסט הייתי מגדילה בנקודה או שתיים, לטובת הזקנים… (כמוני) בהצלחה!

  5. 6 חיים שיבי 26 בדצמבר 2009 ב- 1:59 pm

    המגדל הלבן בטיילת של סלוניקי. בעת ביקור שורשים בעיר ממנה הגיע אבי.

  6. 7 יוסי דר 26 בדצמבר 2009 ב- 12:46 pm

    בהצלחה חיים.

    (מה זה ברקע? חוף הים של ירושלים?)

  7. 8 חיים 26 בדצמבר 2009 ב- 11:51 am

    בסופו של היום עמוד הבית של רשימות – אם אני מבין נכון – יהיה בנוי על אותם כותבים שיבואו "ממקום אחר" והמקום הוא וורדפרס. בא לי לתרגל את היכולות של וורדפרס ולא באופן מסודר…חיוכים.

  8. 9 משתמש אנונימי (לא מזוהה) 26 בדצמבר 2009 ב- 11:48 am

    של הטקסט.
    לנוחות הקריאה.
    אני אוהבת את העיצוב.

  9. 10 מנחם 26 בדצמבר 2009 ב- 11:33 am

    בהצלחה בכתובת החדשה.
    הגבתי שם לרשימתך.
    http://menachemraboy.wordpress.com/

  10. 11 גיל 26 בדצמבר 2009 ב- 11:18 am

    אבל לא כל כך מבין למה אנשים ממהרים לפתוח בלוגים במקום אחר כשבקרוב נוכל לעבור באופן מסודר עם תמיכה מהמקימים פה. בכל מקרה, בהצלחה.

  11. 12 חיים 26 בדצמבר 2009 ב- 11:05 am

    צודקות. הולך לעשות שיעורי בית…

  12. 13 אסתי 26 בדצמבר 2009 ב- 10:52 am

    ואם יותר לי בכובע הארטדיירטור המתקרצץ להפנות את תשומת ליבך לפיזור הטקסט בכותרת. חילקת את הסטריפ העליון לחמישית שטח במלבן שחור ובהמשך תמונה שזה יפה אמוד.
    אבל
    לדעתי כדאי שתקפיד שהשם חיים שיבי ישב על השחור בנוחיות (כלומר יזוז כמה מילימטר ימינה)ככה שפס הלוכסן – / – ישב על החיבור בין השחור לתמונה
    ואותו כנ"ל גם לשם חיים שיבי למטה ליד המלבן הלבן עליו כתוב בלוג.
    כלומר החיים שיבי בקטן נמצא בחלקו על השחור בחלקו על התמונה. זה נראה מקרי וזה מעצבן את העין.

    מקווה שהסברתי את עצמי.
    וכאמור – מאוד יפה העיצוב. בעיני.

  13. 14 ח ל י 26 בדצמבר 2009 ב- 10:51 am

    זה תמיד מוזר בעיני שבפרטים אישיים או
    about
    הדברים לא כתובים בגוף ראשון.

    זה הרי הבלוג שלך, המילים שלך ולא קורות חיים ששלחת למקום עבודה עתידי…לכן הפער בין התכנים האישיים לפורמליות שבגוף שלישי מוזרה בעיני. תמיד, לא רק במקרה שלך..:)

    מעבר לזה, תתחדש. נראה אחלה.


להשאיר תגובה

