איך נדלקתי על ח"כ יוליה ושמתי עליה לייק



ת'אמת? בהתחלה אמרתי לעצמי אני לא רוצה לשמוע עוד על דחקות וצחוקים בכנסת. למה- מה לא היה לי מספיק שם, כלומר לא נחשפתי די? אבל אחר כך ראיתי את הפנים של יוליה שמאלוב ברקוביץ' בפייס כמה כפרה רוצה לתת הכל למען הכנסת. אי אפשר שלא לעשות עליה לייק. הייד לא בא בחשבון. התחלתי לעקוב אחרי הפעילות שלה וראיתי שיש. עכשיו כל בקר אני קם, לפני הקפה, פותח יום עם הפייסבוק, רואה איפה יוליה. מה עשתה. מה חושבת. ככה אני מקבל תמונה על מצב העיניינים. לפעמים המקורות שלך – זה מה שקובע.

לא יודע אם היא נתנה בוקס בגב של זחאלקה. או פלטה או נפלט לה מילה אחרת במקום זועבי (הבדל עליק) בעניין של המשט. זה לא הקטע. מה שברור הוא שהיא מה זה עובדת. בבקר שי ודרור. אחר כך רינו. דנה. נויבך. דקל. תגידו אתם – היא שם. מדברת מהלב. לא עושה חשבון. כל הדיבורים נגד זה מקינאה. אוכלים ת'לב, אלה שיושבים כותבים מדברים – ושום דבר לא נכנס להם פריים-טיים. מדברים אל הקיר.

לא יוליה. היא שם. הנה דנה מהטלוויזיה למשל באה להפיל עליה פוזה של עליונות. ולא תגידו סתם. שידור חי בשש. היא המראיינת אותה ואת זחאלקה ואומרת להם מה הבן שלי יחשוב עליכם אם ישמע איך אתם רבים בכנסת כאילו אתם גן ילדים.

מה אמרה לה יוליה? לא התבלבלה. הביאה לה אותה בהפוכה. אמרה לה גם את בעסק. עובדה שאנחנו כאן. למה אם לא היינו מביאים אותה בפעילות לא היית מזמינה אותנו לראיון.

אם לא הייתי איתה עד אז – באותו הרגע הרגשתי שזהו זה. אני עם יוליה. מי שפוגש את יוליה – שיגיד לה שזה בא מהלב.

אם אני פותח מדיה ואין יוליה אני חייב אמירה. אז יש אתר הכנסת. רושמים שם כל מילה שהחברת כנסת אומרת. עוד לא שמו על זה לייק אבל ישימו. כולם משדרגים את האתרים שלהם – למה אתר הכנסת לא ישדרג. ככה ידעו גם מי יותר פופולרי וזה יעזור לקבוע מי שווה יותר.

יוליה – אם את קוראת ואת פעילה סלולרית בכנסת – אז אולי כדאי משוב כזה אפשר לעשות לו אפליקצייה לאיי פון. אתה הולך מחובר. כל הזמן מחובר לאתר. יוליה נואמת. איך שמדברת אתה שם עליה לייק. לא תגידו שידרוג?

חיפשתי נאומים שלה. לא מצאתי הרבה. לא נורא. מי שמדבר שם במליאה- לא שומעים אותו. גם כשהיא מדברת – הקנאים מפריעים לה. אז הקצרנית שמה שם —— פס כזה. צועקים על יוליה? היא צועקת בחזרה. זאת אף פעם לא תישאר חייבת. כמו שצריך.

חושבים זה יוצא לה בלי בקרה. לא נכון. הכל איסטרטגיה. היא מה זה מקושרת נכון ואחלה פעילה בענף הסלולר. מי שלא מאמין שיקרא עוד בויקפדיה. היתה יועצת איסטרטגית בתחום השיווק והמדיה. היתה מרצה בתחום התקשורת במוסדות להשכלה גבוהה. לא אני המצאתי. כתוב.

והנה עובדה: גם אם אני קם בבקר ואומר היום יהיה יום בלי יוליה – אני שומע מה יוליה עושה. אם זה לא איסטרטגיה – אל תשימו לי לייק.

הצילום- של מרים אלסטר מצוות המוכשרים באמת של "פלאש 90". כל הזכויות שמורות להם.

1 Response to “איך נדלקתי על ח"כ יוליה ושמתי עליה לייק”


  1. 1 צחי אלגיא 30 ביוני 2010 ב- 1:05 pm

    חיים יקר !
    כל מילה בסלע.
    אני לאחר אירועי המשט הזדעזעתי כמו חצי המדינה השפוי
    לנוכח ההתנהלות הכושלת והטיפול הלקוי .
    כמה ימים אחרי פתחתי את עיתון "ישראל היום" וקראתי
    את הכתבה של יוליה.
    הרגשתי שהגעתי הביתה.
    זכיתי להכיר ח"כ שעושה ימים כלילות למען מדינת ישראל
    ותושביה (הנאמנים).
    הכרתי עוזר פרלמנטרי מדהים (נריה) שאין שני לו.
    בחרתי להצטרף ולעזור ככל יכולתי לאנשים הנפלאים הללו
    וע"י כך ליצור כאן מקום טוב יותר לחיות בו.
    כל מילה שיאמרו על האישה המדהימה הזו תתגמד.
    תודה לך על המילים החמות על יוליה. מגיע לה ובגדול.
    ונריה יקר – למרות שאתה "נחבא אל הכלים" אתה הוא יד ימינה
    של יוליה ועל כך מגיעה לך תודה ענקית. יישר כח !
    אני איתכם.
    תמיד
    צחי אלגיא


להשאיר תגובה

